Omschrijving
Een nieuwe dag, een nieuwe kerker! Durf jij het aan om naar binnen te gaan? Of durf je eigenlijk niet, maar wordt je door je rivalen gedwongen?
De spelers beginnen met zijn avonturier die volledig uitgerust is met wapentuig en bescherming. Als je aan de beurt bent, moet je of een monster kaart trekken of passen. Trek je een monster kaart, dan moet je beslissen of je deze op de kop in de kerker wilt leggen of hem daar liever niet ziet. In dat laatste geval moet je echter wel een stuk uitrusting opgeven.
Op deze wijze verliest de svonturier steeds meer van zijn uitrusting terwijl het aantal monsters in de kerker groeit. Heeft iedereen behalve één speler gepast? Dan moet deze speler met de avonturier de kerker in om alle monsters te verslaan met het beetje uitrusting dat hij nog heeft. Lukt dit niet? Dan verlies je één van je twee levens!
Zal iemand tweemaal de kerker weten schoon te vegen of blijft de grootste lafaard over?
Eigenschappen
- 2-4
Beoordelingen
Geen berichten gevonden